Arhiv razmer GPS podatki   Napiši obvestilo    Prijava  Gorniški oglasi TS kažipot  TK Gora  e-Gora
torek 23.april 2024 - 13:14 i Informacije

Razmere v gorah

RSS podatki
Vseh zadnjih 20 prispevkov
Iskanje po bazi podatkov

Novejši prispevki: (30)

Kopica (skupna tura AO Bohinj) (Rok Medja, 27.02.2011)

V soboto smo se ob 7.30 zbrali na parkirišču Vorenčkojca nad Staro Fužino, si razdelili manjkajočo opremo ter se razporedili po avtomobilih, nato pa smo se odpeljali naprej navzgor po cesti. Tri nizke avtomobile smo pustili na začetku sankaške proge, z ostalima dvema pa smo se odpeljali naprej in prevzeli še kolikor se je dalo veliko prtljage. Pri slapu sem odložil potnike in prtljago in avto odpeljal nazaj na začetek sankaške proge z namenom, da bo v nedeljo več smuke. Dvanajst udeležencev nas je nato vsak po svojih močeh znosilo svoja težka bremena na planino Pri Jezeru, kjer nam je Borut zorganiziral prijetno bivališče v prostornem stanu. Med počitkom in čakanjem na počasnejšo skupino, me je Borut, ki pozna moje želje, poslal na smučarske oglede proti planini Viševnik. Povzpel sem se na Zgornji Viševnik(1723m) in prek severnih pobočij odsmučal nazaj na planino Pri Jezeru(1450m). Vijuganje po pršičastih pobočjih je bilo fantastično in kot bi mignil sem bil nazaj pri 'Borutovem' stanu. Od 14h do večera smo imeli vaje varovanja in reševanja naveze v zimskih razmerah in ledeniške naveze, nato pa smo se šli premraženi gret v prijetno topel stan, kjer so nas čakale velike količine vročega čaja, kuhar Luka pa nam je pripravil obilno večerjo z juho in špageti. Sledil je družaben večer ob dobri glasbi in kuhanju čaja za naslednji dan. Spali smo različno veliko in različno dobro. Okrog 7h smo imeli budnico in zajtrk, ob 8h pa smo se odpravili na turo. Po kontroli žoln smo se odpravili proti planini Dedno polje. Ker je bil to za nekatere prvi turni smuk, nam je šlo različno dobro. Dve udeleženki sta se obrnili že na Dednem polju, ostali pa smo nadaljevali vzpon proti dolini Za Kopico. Na razglednem kuclju na višini približno 1900m smo imeli počitek in malico. Nekateri so se zaradi žuljev odločili za povratek, Andraž, Simona in dva Roka pa smo se s smučmi povzpeli na vrh Kopice(2214m). Ob 12h smo odsmučali približno po smeri vzpona. Na zgornjem pobočju je bilo nekaj trde klože in nekaj pršiča. Trda kloža je bila tudi še ponekod naprej navzdol po dolini, jutranjo skorjo pa je sonce že zmehčalo in je bila smuka proti planini Dedno polje zelo dobra, sploh zadnja strmina nad planino, kjer je bil še vedno pršič, ki se je nadaljeval tudi proti planini Pri Jezeru. Tam smo se ustavili, da smo pospravili stan in napolnili nahrbtnike s preostalo prtljago, okrog 14h pa smo se odpravili proti dolini. Približno polovica nas je smučalo izpod planine Pri Jezeru po bližnjici v Pungrat. V zgornjem in spodnjem delu smo smučali po pršiču, v srednjem delu, kjer je pobočje obrnjeno na jug, pa je bil sneg južen in ga je bilo komaj še dovolj. Po zadnjih treh klancih do planine Blato je nato po kolovozu letelo 'kot sneta skirca' in smo bili zadovoljni, da smo prej smučali po še nezvoženi bližnjici. Vožnjo po gozdni cesti so čisto zgoraj malo motile globoke kolesnine, večinoma pa je bila hitra in udobna. Kmalu smo bili vsi pri avtomobilih. Zadovoljni smo se odpeljali še k Don Andru na pizzo in analizo ture.