Arhiv razmer GPS podatki   Napiši obvestilo    Prijava  Gorniški oglasi TS kažipot  TK Gora  e-Gora
četrtek 28.marec 2024 - 16:51 i Informacije

Razmere v gorah

RSS podatki
Vseh zadnjih 20 prispevkov
Iskanje po bazi podatkov

Prispevki zadnjega meseca: (42)

Kanjavec & Slatna (Rok Medja, 24.03.2011)

Zaradi čudovitih vtisov s sredine ture, se je Janez odločil, da v četrtek razkaže lepote Fužinskih planin še Nataliji. Ob 7h sta se pripeljala k meni, nato pa smo se z mojim Tucsonom odpeljali do planine Blato. Janez in Natalija sta se odpravila proti Veliki Zelnarici, jaz pra proti Lazu in Kanjavcu. Domenili smo se, da bomo na vezi prek SMS-jev in da se popoldne dobimo na Dednem polju ali pa nad njim. Meni je šel vzpon prek Laza in Za Debelim vrhom hitro 'od nog', saj je sneg še držal, srenači pa so dobro grabili in ker ni drselo, sem se vzpenjal kar naravnost brez ključev. Tudi prečka pod Debelim vrhom ni bila problematična in tako sem ob 12h že stal na vzhodnem vrhu Kanjavca. Sprva sem smučal po vzhodnem grebenu, nato pa po jugozahodnih in južnih pobočjih, kjer je za razliko od vzhodnih sneg še dobro držal in je bilo odjuženih le nekaj zgornjih centimetrov. Po lepi smuki je sledil kratek vzpon prek Hribaric. Smuka proti prečki pod Debelim vrhom je bila dobra in hitra in tudi s kratkim 'štamfanjem' prek nje ni bilo težav. Za smuko izpod Debelega vrha sem izbral območje utrjenega napihanega snega, ki je kljub rahli ojuženosti lepo držalo in omogočalo lepe zavoje, nad Lazovškim prevalom pa sem se kar prepustil južnemu snegu in izbral strmejša pobočja, ki so omogočala udobno vijuganje. Pod prevalom je sneg že bolj predelan in je bil zato manj odpuščen ter je omogočal še elegantnejše vijuganje vse do planine Laz. Tam sem dobil SMS, da sta Janez in Natalija na Veliki Zelnarici, zato sem si mislil, da imam še dovolj časa. Ponovno sem prilepil pse na smuči in se odpravil proti dolini v Razoru in skoznjo pod Slatno in Prvi Vogel. V senčni dolini je sneg že pomrzoval, vendar se je za vzpon kar prilegla. Kar na smučeh sem se povzpel tudi skozi strm žleb na sedlo med Slatno in Prvim Voglom, potem pa še na vrh Slatne. Sneg prek pobočij in skozi strmo dolinico proti konti pod Kovačičevo glavo je bil južen, a hiter in je omogočal fantastično smuko. Že od daleč sem opazil Janeza. Kot prejšnji dan, sva skupaj 'poštamfala' še na kucelj nad konto med Kovačičevo glavo in Slatno. Prek predelanega strmega južnega pobočja je sledila najboljša smuka dneva. Tudi naprej proti Dednemu polju je bila smuka zelo dobra, peš sestop pa za Natalijo malo manj ugoden, saj s krpljami drsi in nese na nos, peš pa se ji je sem in tja tudi nekontrolirano udrlo. Na Dednem polju je bilo še sonce in smo si zaradi lakote privoščili skupno malico. Po hitri, že malo pomrznjeni smuki do planine Pri Jezeru, sva z Janezom 'poštamfala' k koči in še Nataliji prikazala prejšnji dan izumljeno novo športno panogo - smuk od koče skozi vratca prek zaledenelega jezera, z zaustavljanjem na bregu na nasprotni strani. Po dveh hitrih pomrznjenih smukih smo nadaljevali povratek proti dolini. Smuka do planine Blato je bila še enako dobra kot v sredo, a je bo brez novega snega kmalu konec. Pri avtu se je Janez ponovno ponudil za šoferja. Tako sem si za zaključek privoščil še smuko brez nahrbtnika po snegu ob robu ceste do ostrega ovinka z jekleno ograjo na višini 820m. Z lepo turo in smuko smo bili vsi maksimalno zadovoljni, saj je vsak prišel na svoj račun :D