Arhiv razmer GPS podatki   Napiši obvestilo    Prijava  Gorniški oglasi TS kažipot  TK Gora  e-Gora
sobota 10.december 2022 - 04:18 i Informacije

Razmere v gorah

RSS podatki
Vseh zadnjih 20 prispevkov
Iskanje po bazi podatkov

Novejši prispevki: (30)

Zadnjih 20 prispevkov

Mojčin dom-Vitranc (Matjaž, 08.12.2022)

Včeraj v domačem kraju naletaval dež,bolj kot sem se približeval Zahodu bolj se je jasnilo in ujel sem tudi nekaj sončnih žarkov.Pred odprtjem alpske ski sezone jaz sprida izkoriščam z snegom posute smučarke zelenice,ko pa se bodo zagnale naprave bomo pa zamenjali destinacije.Včeraj po že zratrakiranem Kranjskogorskem smučišču mimo Bedančeve brunarce do ostanka Mojčinega doma.Zgornji del čudovito zavijanje po pršiču,snega je bilo dovolj že včeraj,naročena je pa nova pošiljka.Spodnji del pa po že omenjenem smučišču, za moje železne nožne dodatke tudi smučarski užitek.Gneče nobene,varne hiše pri Kosobrinu in hramu Aljaž pa odprte.

Javorov vrh, 1482 m (Jurij_Šoba, 07.12.2022)

Prava zima na Pokljuki! Jasno nebo, ves dan temperature pod ničlo, snega na Goreljku najmanj 20 cm, blizu 1500 m najmanj 30 cm, smreke idilično zasnežene. Bila bi odlična smuka, ker je na zmrznjeno podlago padlo nekaj centimetrov pršiča. Ker pa je bila slednja močno valovita kot posledica minulega dežja, ocena odlično odpade. V takem je bila kaj primerna pohodno-smučarska turica na Javorov vrh, 1482 m, na robu katerega je izpostavljeno razgledišče. Pohoda smo se je lotili Joža v gojzerjih, Dora na krpljah in dopisnik na turnih smučeh. Tudi v gozdu je bilo zasneženo, a za smuko še premalo na debelo. Tako je bila smučem na voljo kar dolga gozdna cesta, po kateri je dobro drselo. Ampak zakaj mora vedno neko vozilo narediti globoki kolesnici? Med njima je bilo premalo prostora za lepo vijuganje, prej za utrudljivo pluženje na hitrih delih. Nad skoraj 9 km poti s pridobljeno višino 378 m - kot je pokazala aplikacija na mobilcu - smo bili seniorski pohodniki za začetek sezone prav zadovoljni.

Veliki Zvoh (Matjaž, 06.12.2022)

Pred odprtjem smučarske sezone se je splačalo zopet naterati cucke na Krvavec,pa po parih turobnih dnevih še vreme za vriskat.Z snegom ofrajhani Zvoh in njegova okolica so v zgornjem delu po trdi,skoraj ledeni podlagi nudili malo trše zavoje,nižje pa uživaško vijuganje brez praskanja vse do avta na Jezercih.Našlo se je tudi parce pršičastih zavojev.Kljub temu,da nihče nič ne napiše nas je bilo turnih smučarjev, smučark in pohodnikov včeraj na Krvavcu kar nekaj in jaz se zagotovo še vrnem.
lp

vrh ljubeljščice (Matjaž, 04.12.2022)

Med mnogimi turnimi zanesenjaki,tudi naša family danes zopet nad Ljubeljem.Moja malenkost je bila že včeraj,danes pa smo družinsko ponovili.Moški del z mojo malo Sultanco smo obisali vrh Ljubelščice,mamica z zdaj že ne več novo turno mladenko,pa sta počakali pri Aljošu v domu na Zelenici.V ne ravno vriskajočem vremenu pa smo vsi srečno pridrajsali brez prask na smučeh do avta.Hvala vsem,ki ste zaradi ne sončnega vremena ostali doma,na transportni cesti nas je bilo itak veliko.

krvavec (Matjaž, 02.12.2022)

Jaz danes zopet skoraj nikjer,samo na domačem Krvavcu,kar je pa sigurno bolje kot pa doma gledati tv.Razmere za smučanje,kakor za kolesarjenje so primerne snežnim razmeram,nikakor pa niso zanič.Upam,da mi uspe skočit in poslati opis še od kje drugje....
lp in uživajte.Nekaj snega je in dokler ga nam odjuga ne pobere,ga iskoristimo.

Zelenica (Matjaž, 01.12.2022)

Po jutranjem sprehodu z mojim pasjim krvosledcem,sem se kar malo na silo odpravil od doma,ko sem pa na Ljubelju iz avta stopil na sneg,je bil pa občutek povsem drugačen.Po transportni poti je snega od doma na Zelenici do avta dovolj,da pod smučmi ni zaškrtalo niti enkrat,višje proti Ljubeljščici pa me je rahlo pod vrhom difuzna svetloba prepričala,da sem obrnil,čeprav je snega za smučanje nekako dovolj.Prav zadovolje z turco,sem pa nato pri Mojci v karavli hidriral tudi moje telo.

Kosmatica (Vanja_Starčević, 27.11.2022)

Ker nam odaljenost od turnosmučarskih terenih ne dovoljuje da bi sami raziskovali razmere smo se na podlagi sporočil v soboto zvečer odločili za Kosmatico.
V podnu prava zimska podoba, snega je 30 cm, zjutraj temperatura -5 C. Po cesti praktično do pod vrh Kosmatice in še malo po špuri do vrha, kje smo uživali v soncu in brezvetrju. V zgornjem delu nekaj zavojev po močno ojuženem snegu, potem vijuganje po cesti do izhodišča. Tura ni neki presežek, ampak glede da smo sezono začeli v novembru (ravno 6 m in 10 dni od zadnje spomladnske) odlična!

Trdinov vrh (Matjaž_Duh, 27.11.2022)

Trenutno je sneg na Gorjancih nad 800m višine. Zapeljal sem se do Krvavega kamna in od tam odcuckal na Trdinov vrh. Snega je bilo od 15 do 30cm, pomrznjena skorja se je skoraj ves čas grdo predirala. Na vrhu se je sonce skrilo za oblak, zato sem se kar hitro pripravil za spust. Razmere spreminjajoče - zgoraj je bilo trdo pomrznjeno, vendar se je ob zavojih skorja predirala, nekje od polovice navzdol pa se je skorja stalila in zavoji po kašastem celcu so postali malo lažji.
Vseeno je bilo prav lušno :)

krvavec (Matjaž, 25.11.2022)

Moj drugi sprehodek po snegu letošnjo sezono sem pa oddelal na domačem Krvavcu.Snega ni veliko,vrhnji del po Zvohom je precej spihan,tako da je potrebno malce previdnosti,da se pa.Tam koder je veter odložil sneg je čisto zadovoljivo.Kloža je po večini smučarja držala,nekje se je tudi ne preveč moteče prediralo,našla sva pa tudi še en konček pršiča.Nižje proti Rozki pa med travnatimi bilkami z tako višino snega povsem uživaško.
Boljše je slabo smučati,kakor doma gledati televizijo
LP M

Gače (Matjaž_Duh, 20.11.2022)

Pa se je začelo - tokrat na Dolenjskem :) Čez noč ga je nasulo in seveda ga je bilo treba it pogledat. Smučišče Gače je bila dobra izbira. Sneg se je začel že malo pod 500m, na parkirišču ga je bilo cca 20cm, na vrhu pa kakih 40cm.
Klasika - trikrat gor/dol. Sneg je bil težak, južen in ni omogočal kakih smučarskih presežkov - je bil pa prvi ;)

kranjska gora (Matjaž, 23.11.2022)

Pozdravljeni prijatelji,prijateljice.
Tudi jaz sem startal v turno sezono 22./23.
Nisem bil v Avstriji,nisem bil v Dolomitih,nisem bil skoraj nikjer,hahaha,začel sem v Kranjski Gori.Začetek skoraj po travi,z višino pa je snežna odeja hitro pridobivala na višini in na Vitrancu presegala več kot pol metra.Za hrasto odreti je bilo čisto zadovoljivo,smučarija pa po zgoraj po težkem snegu slaba,spodaj po zasneženi travi pa za prvič čisto super fajn.Takole,začeli smo,in do junija bo sezona dolgaaaaaaa.
lp vsem

Viševnik, smučišče (Biofit, 23.11.2022)

Napovedi ARSO so se razen sonca uresničile za sredogorje. Čeprav nisem verjel predhodnikoma, ki sta hvalila, da so razmere nad pričakovanji, so bile za prvi turni smuk v novi sezoni mestoma celo odlične. Samo v zgornjem delu je na zavojih škrtalo pri hitrem vijuganju. Vendar za (pra)stare smuči to ni bila ovira. Zapadlo je do 20 cm snega na Rudnem polju in višje nekaj cm več. Proti jutru je suh veter osušil razmere (suh avto in višje delno tudi sneg), tako da so bile razmere prav zimske, še posebno ob kuhanem vinu v Zgornjih Gorjah. Predhodnikom pa zahvala za špuro.

Mt. Pico 2351 (Status_connected, 17.11.2022)

Vzpon na vrh ne bi bil nič posebnega, če se vulkan ne bi nahajal na Azorih in bil podvržen nepredstavljivi hitrosti spreminjanja vremena. Očitno se tega ne da napovedatiti niti za eno uro naprej. Sonce, dež, megla, veter do 70hm/h - To je lepo vreme.
Na vstopni točki 1200m dobijo gorniki GPS. Seznanjeni so z reševanjem na lastne stroške.
Nisem se dal odgnati. Na gori sem bil sam. Bogovi so bili ta dan prizanesljivi.

S kolesom po Istri (France, 13.11.2022)

Čeprav letošnja jesen ni postregla s snegom, je pa toplo vreme omogočilo kar nekaj kolesarskih tur. Tako smo v nekaj etapah prekolesarili Parezano od Milj do Poreča ter naslednjič spoznavali še ceste in poti v okolici Poreča. Sedaj pa že mrzlično pogledujemo proti smučem...
Ta prispevek sem napisal tudi zato, da pred novo sezono preverim delovanje spletišča, ki je letos doživelo nekaj programskih in varnostnih nadgradenj, videz pa ostaja enak - retro.