RSS podatki
Vseh zadnjih 20 prispevkov
Iskanje po bazi podatkov
Novejši prispevki: (30)
- Cornone di Blumone 2843 (Status_connected, 08.09.2025)
- Monte Vioz 3645 & Cima Linke 3631 (Status_connected, 07.09.2025)
- Cima Monticello 3161 & Cime di Pietra Rossa 2867 (Status_connected, 06.09.2025)
- MTB / Pale di San Martino (Status_connected, 10.08.2025)
- Cima dei Bureloni 3130 (Status_connected, 09.08.2025)
- Torre Diamantidi 2842 / Latemar (Status_connected, 08.08.2025)
- Morra de Lechugales 2444 (Status_connected, 28.06.2025)
- Vega Urriellu 1902 (Status_connected, 27.06.2025)
- Picu Cotalba 2026 (Status_connected, 26.06.2025)
- Ruta del Cares (Status_connected, 24.06.2025)
- Peña Vieja 2617 / Picos de Europa (Status_connected, 23.06.2025)
- Mittlerer Bärenkopf (Damjan_S., 21.06.2025)
- Hohe Riffl (Damjan_S., 21.06.2025)
- Johannisberg (Damjan_S., 21.06.2025)
- Torkarspitze 2574 (Status_connected, 12.06.2025)
- Creta Forata 2462 (Status_connected, 11.06.2025)
- Capolago 2554 (Status_connected, 10.06.2025)
- Nebelkareck 2535 (Status_connected, 31.05.2025)
- Schwarzhorn (Vital, 25.05.2025)
- Teme (Damjan_S., 25.05.2025)
- Kanjavec (Damjan_S., 25.05.2025)
- Festvågtind / otok Austvågøy (Status_connected, 20.05.2025)
- Pod Lopo (Matjaž, 19.05.2025)
- Mannen 400 (Status_connected, 19.05.2025)
- Volandstinden 457 (Status_connected, 18.05.2025)
- Stornappstinden 740 / otok Flakstadøya (Status_connected, 17.05.2025)
- Tindstinden 490 (Status_connected, 16.05.2025)
- Ryten 545 (Status_connected, 15.05.2025)
- Munken 797 (Status_connected, 14.05.2025)
- Reinebringen 484 (Status_connected, 13.05.2025)
|
Note 2.30 Oprema 30 of 138
UEK::FN01METEOR "TOM VRHOVEC, Ljubljana" 24 lines 16-MAY-1990 11:51
UEK::FN01METEOR "TOM VRHOVEC, Ljubljana" 24 lines 16-MAY-1990 11:51
-< Dereze na avtomat >-
--------------------------------------------------------------------------------
Ze nekaj let je tega kar so proizvajalci derez kar vsi povrsi zaceli
delati dereze z t.i. avtomatskimi vezmi. Z razvojem plasticnega
planinskega in turnosmucarskega cevlja je postal podplat cevlja
tako trden, da sedaj ze sam daje zadostno trdoto derezi. Dereze
so zato postale toge, na sprednjem delu imajo zico, ki sede za rob
cevlja, na zadnjem delu pa imajo petni avtomat, ki podobno kot vcasih
smucarsko okovje Marker, derezo privrsti kcevlju. Dereza tako podplat
napenja, podplat mora biti dovolj trden. Dereze z avtomatom so torej
neprimerne za cevlje z mehkim podplatom.
Prednosti derez z avtomatom so vecstranske:
- cevelj in dereza sta stalno in nepremicno povezana
- vezi se nikoli ne zrahljajo
- natikanje in snemanje rerez je hitro in nezahtevno
- na plasticnih cevljih (kaj sele na pancarjih) jermeni niso drzali dobro
- ni vec tezav z prevec zavezanimi pasovi
Zaradi zahtevane togosti povezave med derezo in cevljem so sodobne
dereze mnogo bolj nastavljive, kot pa so bile klasicne, kjer se
je dalo premikati le dolzino povezave med sprednjim in zadnjim delom,
sedaj se da vecinoma nastavljati tudi sirino dereze in moc delovanja
avtomata.
|