RSS podatki
Vseh zadnjih 20 prispevkov
Iskanje po bazi podatkov
Novejši prispevki: (30)
- MTB / Pale di San Martino (Status_connected, 10.08.2025)
- Cima dei Bureloni 3130 (Status_connected, 09.08.2025)
- Torre Diamantidi 2842 / Latemar (Status_connected, 08.08.2025)
- Morra de Lechugales 2444 (Status_connected, 28.06.2025)
- Vega Urriellu 1902 (Status_connected, 27.06.2025)
- Picu Cotalba 2026 (Status_connected, 26.06.2025)
- Ruta del Cares (Status_connected, 24.06.2025)
- Peña Vieja 2617 / Picos de Europa (Status_connected, 23.06.2025)
- Mittlerer Bärenkopf (Damjan_S., 21.06.2025)
- Hohe Riffl (Damjan_S., 21.06.2025)
- Johannisberg (Damjan_S., 21.06.2025)
- Torkarspitze 2574 (Status_connected, 12.06.2025)
- Creta Forata 2462 (Status_connected, 11.06.2025)
- Capolago 2554 (Status_connected, 10.06.2025)
- Nebelkareck 2535 (Status_connected, 31.05.2025)
- Schwarzhorn (Vital, 25.05.2025)
- Teme (Damjan_S., 25.05.2025)
- Kanjavec (Damjan_S., 25.05.2025)
- Festvågtind / otok Austvågøy (Status_connected, 20.05.2025)
- Pod Lopo (Matjaž, 19.05.2025)
- Mannen 400 (Status_connected, 19.05.2025)
- Volandstinden 457 (Status_connected, 18.05.2025)
- Stornappstinden 740 / otok Flakstadøya (Status_connected, 17.05.2025)
- Tindstinden 490 (Status_connected, 16.05.2025)
- Ryten 545 (Status_connected, 15.05.2025)
- Munken 797 (Status_connected, 14.05.2025)
- Reinebringen 484 (Status_connected, 13.05.2025)
- Matmora 787 / Austvagøya (Status_connected, 12.05.2025)
- Fløja 590 / Lofoten (Status_connected, 11.05.2025)
- Križ (Gabro, 11.05.2025)
|
Pripeljali smo se do križišča na Ravnah; zelo nizki avtomobili utegnejo zaradi mestoma globokih kolesnic nasedati. Zgoraj je pihal močan
severozahodnik, ki pa nas niti ni preveč oviral. Smučali smo po vpadnici z vrha, tako da smo na cesto prišli na zadnji serpentini. Prvih nekaj
zavojev z Babe je bilo zaradi spremenljivega snega bolj tako-tako, potem pa se je ustalila mehka kloža (suh zbit sneg) na trdi podlagi in med zavoji
nam je sneg šprical skoraj do ust. Pesem! Nižje se je sneg čedalje bolj južil in smuka je postala težja (a še vedno znosna). V strmi grapi, ki vodi
do ceste, je novi sneg padel na kopno podlago in pod smučmi nam je nekajkrat neprijetno zaškrtalo. Tudi na cesti je bil sprva suh sneg, med
spuščanjem pa je postajal čedalje bolj južen. Zaenkrat se je povsod dalo enostavno kontrolirati hitrost tako, da si zapeljal v cel sneg, a če bodo
današnje smučine zmrznile, bodo postale zelo neprijetne in tudi nevarne "tračnice".
|